julia wennerlund !

Estocolmo

Strax efter 08 kom Amanda och hämtade upp oss för att åka mot Stockholm! Så skönt att någon av oss entligen har körkort!! // Hotellet som vi bodde på, Elite Marina Tower // Efter att ha parkerat bilen, lämnat väskorna och checkat in tog vi båten in till stan för att shoppa lite samt äta. Blev lunch på Vapiano vilket var så gott

Blev knappt någon shopping för någon av oss den dagen så framåt 16 tog vi bussen hem och fick tillgång till vårt rum! // Vi köpte med oss lite fika från stan hem, böt om till morgonrockar och chillade ett tag på rummet innan vi gick ner till spat // Gosbilden haha

Efter att ha badat lite jacuzzi och fixat ansiktsmasker gjorde vi oss i ordning för att ta taxi och åta och äta middag // Bästa gänget och finaste spegeln på hela hotellet hehe // Restaurangen, hur fin?!

Strax innan maten kom in // Snyggaste sällskapet framför, Amanda och Sanna // Kommer inte ihåg exakt vad det som jag Amanda och Rebecca åt hette men var i alla fall pasta, spenat, mozarella och kalvkött. Så himla gott.

Jag och bästa Bex // Sannas mat såg så himla god ut! Avslutade kvällen när restaurangen stängde, sprang över gatan och köpte lite godis innan vi tog taxin hem till hotellet igen // På morgonen fick vi stressa ner till frukosten (vi glömde ställa alarm hehe) men utöver det så var det så himla bra. Åt en hel del precis som hotellfrukostar ska vara!

Efter frukosten packade vi ihop våra saker checkade ut och åkte till stan igen för att shoppa in i det sista. Fick med mig en halsduk, mjukisbyxor och en tröja som jag är väldigt nöjd med hihi. Annars fikade vi en sväng, såg lite B-kändisar innan vi åkte tillbaka till hotellet för att hämta bilen och åka hem till Örebro. Detta har verkligen varit de skönaste dagarna på väldigt länge, har mått och framförallt haha ätit som en gud. Värt varenda krona med mina närmaste.